PORTRET – Filipi i Burbonëve, mbreti modern për Spanjën e shekullit XXI

by Shkupi Press  |  in Botë at  6:32 PM


Modern dhe diskret, Filipi i Burbonëve është rritur vetëm me një objektiv të vetëm, të bëhet mbret i Spanjës. Një rol i përcaktuar që prej fëmijërisë, që atij do t’i jepet sot duke marrë, në moshën 46 vjeçare, trashëgiminë e babait të tij, Juan Carlos, i cili shpalli sot abdikimin.
Studime jashtë vendit dhe përgatitje ushtarake. “Objektivi i tij, objektivi i tij i vetëm, është t’i shërbejë Spanjës. Kjo gjë është ngulitur thellë brenda tij se duhet të jetë shërbëtori i parë i vendit”, kishte thënë një ditë e ëma e tij, mbretëresha Sofia.
Misioni i tij është të garantojë vazhdimësinë e monarkisë parlamentare të vendosur progresivisht me ngjitjen në fron në vitin 1975 të Juan Carlos.
Sfida e tij më e madhe është të bindë popullsinë e vendit, ku monarkia ka arritur nivelin më të ulët historik pas një serie skandalesh por që Filipin e kanë kursyer.
Që nga problemet shëndetësore të vazhdueshme të Juan Carlos, tek gjuetia e tij e elefantëve në Botsvana, në prill të vitit 2012, shumë e përfolur në një Spanjë të mbytur nga kriza dhe hetimi për korrupsion që preku vajzën e tij më të vogël, Cristina dhe bashkshortin e saj, Inaki Urdangarin, prekën ndjeshëm popullaritetin e mbretit.
Por në të njëjtën kohë popullariteti i princit rritet.
I gjatë 1,98 metra, brun me sy jeshile, elegant, Filipi përpiqet të krijojë një imazh modernizimi dhe përafrimi. Madje martesa e tij në vitin 2004 me Letizia Ortiz, e thjeshtë, gazetare dhe e divorcuar, e para e këtij lloji në historinë e monarkisë spanjolle, e ndihmoi shumë në imazhin e tij.
Ata tani kanë dy vajza të vogla bjonde, Leodora, që lindi në tetor 2005 dhe Sofia, që lindi në prill 2007.
Familja deri tani ka jetuar larg nga madhështia, në një banesë të bukur të ndërtuar për Filipin në parkun e pallatit të Zarzuelas, pranë Madridit. Është në kryeqytetin spanjoll që lindi Filipi i Burbonëve, më 30 janar 1968, i vetmi trashëgimtar mashkull pas lindjes së Elenës në vitin 1963 dhe të Kristinës në vitin 1965. Monarkët më në fund kishin mbretin e tyre të ardhshëm, Kushtetuta spanjolle i jep përparësi trashëgimtarit mashkull.
Një rol në rritje
Në moshën nëntëvjeçare, në vitin 1977, Filipi emërohet princi i Asturias dhe zyrtarisht trashëgimtar i kurorës spanjolle. Madje në këtë vit ai do të mbajë edhe fjalimin e parë para parlamentit.
Katër vite më vonë do të marrë mësimin e tij të parë të madh, gjatë përpjekjes për grusht shteti të kolonelit Antonio Tejero, më 23 shkurt 1981. Pengimi i grushtit të shtetit do t’i japë mbretit imazhin e mbrojtësit të demokracisë spanjolle.
“Babai i tij e mbante gjithnjë pranë. Ai donte që i biri të ishte në zyrën e tij që të shikonte se si punonte”, tregon mbretëresha Sofia për gazetaren Pilar Urbano.
     Pasi mbaroi gjimnazin në Kanada, Filipi do të kryejë nga viti 1985 në vitin 1988 shkollat ushtarake të tre ushtrive. Ai do të ndjekë studimet në drejtësi në Universitetin autonom të Madridit dhe një master në marrëdhënie ndërkombëtare në Universitetin Georgetown në Uashington.
Me kalimin e kohës, ai do të merret gjithnjë e më shumë me aktivitete publike, kryesisht jashtë vendit.
Ai prej shumë kohësh është konsideruar si njëri prej trashëgimtarëve më të lakmuar të Spanjës dhe familja mbretërore ka mbajtur në fshehtësi të plotë marrëdhëniet e tij intime, deri sa u fejua, në nëntor 2003, me Letizia Ortiz./atsh

2 comments:

  1. Jam vanessa nga Australia, ndihem shumë e bekuar në martesë pasi (DR Fady) më ktheu te burri im, i cili ishte ndarë prej meje për 11 muaj të mirë. Edhe pse e kam gojën kudo, nuk do të mjaftojë të falënderoj doktor Fadi për ndihmën e tij në jetën time. Burri im është ndarë prej meje prej 11 muajsh dhe unë kam dhimbje dhe agoni pa të. Kështu që kërkova kudo për ndihmë, por asgjë nuk funksionoi derisa e mora fjalën me Dr. Fady, me të cilin kontaktova në internet. I shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se burri im do të kthehej tek unë brenda 7 ditëve për sa kohë që zemra ime ende rreh për Të. Unë besova në të dhe ai më përgatiti një magji dhe burri im më thirri siç tha doktor Fadi. Ai u lut dhe tha se kishte nevojë për mua dhe tani ne po jetojmë përsëri të lumtur për 3 muajt e fundit. Kushdo që lexon artikullin tim që ka nevojë për ndihmë duhet ta kontaktojë atë ... Email. drfady720@gmail.com.ose shtoni atë në whatsapp +2349039422406 për më shumë informacion

    Nëse kaloni diçka
    nën probleme ai është gjithashtu i përsosur
    (1) Dëshiron të kthehesh?
    (2) A keni gjithmonë makthe?
    (3) Dëshironi të merrni një promovim në zyrën tuaj?
    (4) Dëshironi që gratë/burrat të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë?
    (6) Dëshiron të jesh i pasur?
    (7) Dëshironi të lidheni me bashkëshortin tuaj?
    pergjithmone i joti?
    (8) A keni nevojë për ndihmë financiare?
    (9) A jeni mashtruar dhe dëshironi?
    i ktheni paratë e humbura?
    (10) Kuroni kancerin, HIV/AIDS, herpesin dhe të gjitha llojet e sëmundjeve
    (11) Ju dëshironi të ndaloni problemet martesore dhe divorcin
    (12) Lindja e fëmijëve
    (13) Thyerja e Garës së Gjeneratës
    (14) Gjetja e një pune
    (15) Mbrojtja shpirtërore
    (16) Kujdesi bimor
    (17) Divorci
    (18) Magjia e martesës
    (19) Magjia e shpërbërjes
    (20) magjia e parave
    (21) dashuri magjike
    (22) të mbeteni shtatzënë
    (23) Mbrojtja e kompanisë
    (24) Magji për problemet familjare
    (25) Problemet në proces gjyqësor
    Nëse keni nevojë ose dëshironi informacion rreth magjive të dashurisë ose parave, mund ta zgjidhni atë problem sot në zoom Temple

    ReplyDelete
  2. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Proudly Powered by Blogger.