Cliff: Kosovës i duhen fytyra të reja politike

by Shkupi Press  |  in Lajme at  6:02 PM


Ambasadori i Britanisë së Madhe në Kosovë, Ian Cliff, është i bindur se Kosovës i duhen fytyra të reja në politikë, e sidomos ata që kanë synim zhvillimin ekonomik të vendit.
Sipas tij, duket se edhe vetë partitë politike në Kosovë e kanë kuptuar këtë andaj edhe vetë pamë se si kohët e fundit pati shumë prurje të reja si nga shoqëria civile etj.
Qeveria në largim, thotë se ka dështuar për të krijuar perspektivë për të rinjtë.
Edhe pse kritikon haptazi që për tre vjet nuk është arritur që të bëhen reforma zgjedhore, në intervistën për “Zërin”, kërkon nga të gjitha partitë që të mos manipulojnë me vota, duke paralajmëruar se do të ketë pasoja.
Për dialogun me Serbinë, thotë se duhet të vazhdojë, kushdo qoftë në krye të qeverisjes së ardhshme.
Ndër të tjerash, ai jep kritika të ashpra për Agjencinë e Privatizimit dhe kërkon ngrirjen e aktiviteteve të saj.
Ndërsa, politikanëve në veri ua bën me dije se simbolet e Republikës së Kosovës nuk do hiqen nga fletëvotimet dhe mosmarrja pjesë në zgjedhje shkon në dëm të vetë serbëve…/ZERI

5 comments:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  2. Jam vanessa nga Australia, ndihem shumë e bekuar në martesë pasi (DR Fady) më ktheu te burri im, i cili ishte ndarë prej meje për 11 muaj të mirë. Edhe pse e kam gojën kudo, nuk do të mjaftojë të falënderoj doktor Fadi për ndihmën e tij në jetën time. Burri im është ndarë prej meje prej 11 muajsh dhe unë kam dhimbje dhe agoni pa të. Kështu që kërkova kudo për ndihmë, por asgjë nuk funksionoi derisa e mora fjalën me Dr. Fady, me të cilin kontaktova në internet. I shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se burri im do të kthehej tek unë brenda 7 ditëve për sa kohë që zemra ime ende rreh për Të. Unë besova në të dhe ai më përgatiti një magji dhe burri im më thirri siç tha doktor Fadi. Ai u lut dhe tha se kishte nevojë për mua dhe tani ne po jetojmë përsëri të lumtur për 3 muajt e fundit. Kushdo që lexon artikullin tim që ka nevojë për ndihmë duhet ta kontaktojë atë ... Email. drfady720@gmail.com.ose shtoni atë në whatsapp +2349039422406 për më shumë informacion

    Nëse kaloni diçka
    nën probleme ai është gjithashtu i përsosur
    (1) Dëshiron të kthehesh?
    (2) A keni gjithmonë makthe?
    (3) Dëshironi të merrni një promovim në zyrën tuaj?
    (4) Dëshironi që gratë/burrat të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë?
    (6) Dëshiron të jesh i pasur?
    (7) Dëshironi të lidheni me bashkëshortin tuaj?
    pergjithmone i joti?
    (8) A keni nevojë për ndihmë financiare?
    (9) A jeni mashtruar dhe dëshironi?
    i ktheni paratë e humbura?
    (10) Kuroni kancerin, HIV/AIDS, herpesin dhe të gjitha llojet e sëmundjeve
    (11) Ju dëshironi të ndaloni problemet martesore dhe divorcin
    (12) Lindja e fëmijëve
    (13) Thyerja e Garës së Gjeneratës
    (14) Gjetja e një pune
    (15) Mbrojtja shpirtërore
    (16) Kujdesi bimor
    (17) Divorci
    (18) Magjia e martesës
    (19) Magjia e shpërbërjes
    (20) magjia e parave
    (21) dashuri magjike
    (22) të mbeteni shtatzënë
    (23) Mbrojtja e kompanisë
    (24) Magji për problemet familjare
    (25) Problemet në proces gjyqësor
    Nëse keni nevojë ose dëshironi informacion rreth magjive të dashurisë ose parave, mund ta zgjidhni atë problem sot në zoom Temple

    ReplyDelete
  3. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926517

    ReplyDelete
  4. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  5. Si mund t'ia shpjegoj këtë botës se ekziston një burrë i quajtur DR WALE i cili më ndihmoi të rikthej ish të dashurin tim dhe të më rivendoste barkun. kur humbi çdo shpresë. Unë dhe i dashuri im kemi qenë të martuar për gjashtë vitet e fundit pa asnjë fëmijë, ne po jetonim të lumtur. Deri një ditë që patëm një keqkuptim sepse nuk mund të kisha një fëmijë për të, kështu që ai vendosi të më jetonte për një grua tjetër, isha shumë e trishtuar dhe e frustruar dhe nuk mund të haja dot derisa një ditë po shfletoja. në internet ku pashë një zonjë të quajtur Jennifer duke dëshmuar për magjistarin që thërriste DR WALE, i cili e ndihmoi atë të kthente burrin e saj në shtëpi, kështu që vendosa të provoj të kontaktoj magjistaren DR WALE, kështu që i shpjegoj të gjithë problemin tim DR WALE dhe ai më tha se nuk duhet të shqetësohem se ai do të më ndihmojë të zgjidh problemin tim, se i dashuri im do të kthehet në shtëpi, për habinë time më të madhe brenda disa javësh burri im filloi të më telefononte dhe të lutej për falje, ishte vërtet një mrekulli tani ne jemi kthyer sërish si burrë e grua, një javë pasi barku im u rivendos dhe tani kam kaluar një muaj, të gjitha falënderimet e mia shkojnë për DR WALE, mos u shqetësoni më sepse DR WALE është këtu për t'ju ndihmuar të gjithëve, unë do t'ju bëj një nder duke u varur në WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Proudly Powered by Blogger.